۲۵بهمن ۱۳۹۶
تقویم رومیزی یادداشتی تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی با طرح ایران زمین در طراحی تقویم رومیزی آفرنگ با استفاده از طرح های مناظر ایران و جاذبه های توریستی ایران سعی شده است که زیبایی ایران را از زاویه ای دیگر نشان دهیم. در طراحی روزشمارهای تقویم رومیزی ایران زمین با در نظر گرفتن فضای کافی برای روز های تقویم امکان […]

۲۴بهمن ۱۳۹۶
تاثیر رنگ ها در کارت های ویزیت

قصد داریم در این مقاله به موضوع روانشناسی رنگ ها در پدیده های تبلیغاتی بپردازیم. این مقاله درمورد رنگ بندی کارت های ویزیت می باشد. کارت های ویزیت ابزارهای تبلیغاتی کوچکی می باشند که تنها برای بیان موضوع اصلی یک کسب و کار و راه های ارتباطی آنها سفارش داده می شوند.

۱۸بهمن ۱۳۹۶
دنیای شگفت آور کاتالوگ ها

امروز با ابزاری کارآمد در حوزه بازاریابی و تبلیغات درخدمت شما هستیم. کاتالوگ ها یا همان آلبوم های محصولات را می توان یکی از بهترین وسیله های معرفی کالا در شرایط امروزی دانست. اگر قصد دارید از دفترچه معرفی محصولات شیک و زیبا استفاده نمایید حتما این مقاله را بارها و بارها بخوانید.

۱۷بهمن ۱۳۹۶
نکات مهم درمورد برندینگ و کمپین های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی و برندسازی نام هایی می باشد که امروزه بشدت آنها را در مکان های مختلف می شنویم. بنظر شما آیا ایجاد یک کمپین درست مانند ارسال مجموعه ای از پیامک های تبلیغاتی می باشد؟ آیا برندسازی یک فرایند کوتاه مدت است؟ فرایندهای تبلیغاتی در جهان امروزی بسیار پیچیده تر گشته اند و […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
لزوم استفاده از شعار تبلیغاتی

تبلیغات چیست و چگونه انجام می گردد موضوعی نیست که ما قصد داشته باشیم در این مقاله به آن بپردازیم. این مقاله سعی می نمایند به چرایی تبلیغات بپردازد و از لزوم آن سخن بگوید. در ادامه سعی خواهیم کرد به موضوعاتی مانند تبلیغ موفق یا تبلیغ موثر بپردازیم و در انتها در مورد مبحث […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
لزوم استفاده از تبلیغات در بازاریابی و فروش محصولات

تبلیغات چیست و چگونه باعث افزایش فروش محصولات می گردد؟ شاید این سوال برای هر مدیری که قصد افزایش فروش محصولات خود را داشته باشد پیش بیاید. گاها دیده شده است که مدیران بصورت فنی انتخاب می گردند. این کار باعث می شود نگاه مدیران داخلی به مقوله ی تبلیغات یک دیدگاه گنگ و پر […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
معرفی چاپ های دیجیتال

در این مقاله قصد داریم انواع مختلف چاپ دیجیتال را برای شما شرح و بسط دهیم. در ابتدا به چاپ جوهرافشان خواهیم پرداخت و مبحث الکتروفتوگرافی را برای شما توضیح می دهیم. روش تونری مبحث بعدی می باشد که بخشی از آن را برای شما بگونه ای خلاصه وار شرح خواهیم داد. در پایان مقاله، […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
لزوم استفاده از بسته بندی شیک و خلاقانه

بسته بندی ها را می توان یک ابزار چند جانبه در حوزه تجارت دانست. بسته بندی ها در گذشته تنها برای حفاظت از محصول طراحی شده بودند. بعدها استفاده از متون در معرفی محصولات نیز به بسته بندی ها اضافه گردید. این روند به همین شکل در طول زمان دچار تغییرات زیادی گشت. حال امروزه […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
لزوم تبلیغات دیداری و محیطی در جذب مخاطب

امروز در خدمت شما هستیم با یک موضوع پرطرفدار و کاربردی. تبلیغات محیطی را می توان یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز دانست. این روش با قدمت ترین روش تبلیغاتی می باشد که اگر بخواهیم شروع آن را بررسی نماییم به سده ها ابتدایی میلادی می رسیم. این تبلیغات ها کاملا کاربردی و […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
راهکار و اصول طراحی پوستر تبلیغاتی

پوسترها از دیگر ابزارهای تبلیغاتی دنیای امروزی می باشد. پوستر یک وسیله ارتباط جمعی و انتقال اطلاعات بوده که اگر تاریخچه ی آن را بررسی نماییم به اواخر قرن نوزدهم میلادی می رسیم. در آن زمان مردم بیشتر از روش چاپ برجسته و با استفاده از جوهر مشکی اقدام به تهیه پوستر می نمودند. بعد […]

۱۷بهمن ۱۳۹۶
مراحل برند سازی در دنیای تبلیغات

امروز قصد داریم به یک موضوع مهم در دنیای بازاریابی بپردازیم. برند سازی همواره یک رکن مهم و اساسی در موفقیت یک شرکت و یا کارخانه محسوب شده و شرکت شما چه صنعتی و چه بازرگانی باشد باید به برند و نشان واحد تجاری خود اهمیت خاصی بدهد.