ست اداری

در دنیای امروز هر شرکت و  یا مجموعه معتبری برای رساندن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مخاطبین سعی در هماهنگ کردن اجزای مختلف مجموعه دارند . هرچه یک مجموعه بتواند از نظر بصری ، ظاهری آراسته و  با یک فرم واحد داشته باشد ، حس اطمینان بیشتری را در مخاطب القاء میکند زیرا شخص به این موضوع توجه میکند که این مجموعه برای همه قسمت های خود ارزش قائل است و سیستمی با مدیریت یکپارچه دارد.

طراحی ست اداری

به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک شرکت یا سازمان، جهت فعالیت‌های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، اوراق اداری یا ست اداری می‌گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا “ست اداری ” گفته می‌شود.

طراحی ست اداری

ست اداری بطور استاندارد شامل : سربرگ A4 ، سربرگ A5 ، پاکت نامه ( ملخی ) ، پاکت A4 ، کارت ویزیت می گردد. که این ساده ترین ترکیب ست اداری می باشد . شرکت ها گاها پا را فراتر از این مرز ها گذاشته و اقدام به تهیه ساک خرید اختصاصی، خودکار اختصاصی، لیوان اختصاصی و محصولاتی از این دست می نمایند که باعث می گردد یکپارچگی بیشتری در سازمان خود ایجاد نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *