هر طراح باید روشهای خلاقانه ای را برای نشان دادن شرکت ها وعلائم تجاری با طراحی ست اداری پیدا کند؛ شما قطعا نمی خواهید ست اداری هر مشتری را با یک خط تک رنگ در بالای صفحه طراحی کنید که آرم درستون سمت چپ و جعبه آدرس سمت راست می باشد که محتوای اصلی ست اداری را از هم جدا می کند.

به جای حل و فصل اصول قدیمی، این سه روش را برای ساخت طرح های سربرگ و ست اداری امتحان کنید:

۱٫ طراحی افقی: به جای طراحی کاغذ ست اداری و سربرگ به عنوان یک تصویر، آن را به شکل یک طرح بندی دورنمای افقی تایپ شده طراحی کنید. این امر به واسطه قرار دادن یک نوار کناری عمودی با آرم و اطلاعات تماس شما انجام خواهد شد، یک تمرین متداول در میان طراحان تلاش می کند تا به مشتریان خود یک طراحی جدید را ارائه دهد. آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم مشتریان شما را مجبور می سازند که شرکت شما را در رقابت متفاوت با چیزی پیش بینی کنند که واقعا اصلی و فراموش نشدنی است.

اگر شما با یک طرح بندی افقی پیش بروید، مانع تشکیل سربرگ در قسمت بالا ی صفحه می شود. در عوض، آن را در پایین قرار دهید؛ در غیر اینصورت سربرگ ممکن است به مراتب کوتاهتر از آنچه نیاز است، به نظر برسد.

۲٫ طرح های سایه دار را اضافه کنید: طرح بکگراند سایه دارهمه چیز را معتبرتر می کند، و البته آنها در طراحی های شما فوق العاده آسان هستند. آرم شما و / یا شعار شما در پشت متن نامه های شخصی شما محو خواهد شد، مخصوصا اگر بزرگ باشد. اگر میخواهید متفاوت باشید (باید)، از رنگ خاکستری استفاده نکنید یک علامت رنگی دارای نمایش بیشتری است. فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی شفاف است و می توانید به راحتی متن را بر روی آن را بخوانید.

۳٫ برجسته سازی و طلاکوب : طلاکوب یا نقره کوب را به عنوان یک راه شگفت انگیز برای نشان دادن شگفت انگیزی و سادگی مناظر شرکت شما به مشتریان است، هرگز آن را نادیده نگیرید. علائم طلاکوب هیجان انگیز، لذت بخش و درخشان هستند و در عین حال به مشتریان اعتماد می دهند. یک علامت طلاکوب را همراه با یک علامت تجاری و المان ها ترکیب نمائید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *