ما همه کارت های ویزیت داریم (شما هم اگر تا الان نداشتید سعی کنید تهیه نمایید)، اما آیا همه ما از کارت های ویزیت شخصی خود به نحو احسنت استفاده می کنیم؟ بسیاری از چاپگر ها گزینه هایی برای تقویم یا مکانی برای یادداشت برداری در پشت یک کارت ویزیت استاندارد را فراهم می کنند. در حالی که این گزینه ها ممکن است بعضی اوقات ها برای مشتری شما مفید باشد، آیا آنها در مورد شما به عنوان یک هنرمند سخن می گویند یا به شما کمک می کنند تا برند خود را به اجرا درآورید؟ ما می توانیم در مورد خدماتی صحبت کنیم که همگی می خواهیم.اما اگر مشتری بالقوه کارمان را قبول نکند، فروش را از دست داده ایم.. لازم به ذکر است که می توانید از نمونه کارهای انجام شده طراحی کارت ویزیت ما دیدن فرمائید.

حتی یک طراح گرافیک عالی می تواند فرصت را از دست بدهد؛ در صورتیکه اگر دیگر طراحان گرافیک بزرگ در ابتدا کار خود را نشان می دهند. به یاد داشته باشید که متاسفانه با برخی از مشتریان، این کسب و کار بیشتر در مورد ارزش و فرصت سخن به میان آورید تا اینکه بیشتر از کیفیت قدیمی صحبت کنید. بنابراین این نکته مهم است که با کارت های ویزیت شخصی خود، می توانید تمام ارزش ها را از طریق خرید و بازاریابی خود بدست آورید. پشت کارت های کسب وکار شخصی شما می تواند آلبومی از اجزای کارتان باشد؛

یعنی فهرستی از مشتریان بزرگترتان یا بیان ماموریتتان. شما می توانید یک کارت ویزیت را در اختیار داشته باشید که بتواند به مشتری برای درک عمیق تر انواع خدماتی که شما ارائه می دهید، کمک کند و برخی خدمات منحصر به فرد یا سخت را که برای پیدا کردن رقابت شما ممکن نیست ارائه می دهد. اگر شما یک تیم از هنرمندان متخصص و با نقاط قوت را برای خود داشته باشید، می توانید آن را لیست کنید، و این ایده را ارائه می دهد که شرکت شما می تواند طیف وسیعی از سبک های طراحی را ارائه و انواع کارها را انجام دهد. شاید توصیف چندین مشتری واقعی بتواند در طراحی کارت ویزیت شما بکار برده شود تا مشتریان آینده بدانند که چه مقدار از خدمات شما برای آنها اهمیت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *