تصاویر بکار رفته در کاتالوگ ها تفاوت های زیادی با بروشورهای تبلیغاتی دارد. در کاتالوگ های تبلیغاتی کیفیت تصاویر بسیار مهم می باشد و عکس های محصولات باید از کیفیت بسیار بالایی برخودار باشد. در واقع در کاتالوگ های تبلیغاتی تاثیر عکس بسیار بیشتر از متن محصول است. اما در بروشورها این قضیه عکس می باشد و متن ارجحیت بر عکس دارد. در نتیجه بهتر است قبل از سفارش بروشور یا کاتالوگ به این نکته دقت نمایید. چگالی بکار رفته در کاتالوگ ها برای درج تصاویر بسیار بیشتر از بروشورها می باشد.

اندازه کاتالوگ های تبلیغاتی

برای کاتالوگ های تبلیغاتی معمولا از ورق های A4 استفاده می نمایند. البته بتازگی استفاده از ورق های A5 نیز بسیار شایع شده است. در بروشورهای تبلیغاتی معمولا از ورق هایی استفاده می کنند که بسیار بزرگ می باشد. هدف از این کار قرارگیری متن و تصویر در یک صفحه می باشد.

سایر نکات در باب کاتالوگ های تبلیغاتی

سعی نمایید تمامی راه های ارتباطی را در کاتالوگ های تبلیغاتی درج نمایید. اسم سایت و شماره های تماس از مهمترین راه های ارتباطی درکاتالوگ های تبلیغاتی می باشد. حتما برای درج تصاویر از عکاسی صنعتی و داپلیکیتور استفاده کنید. هزینه ای که شما برای یک عکاس حرفه ای پرداخت می کنید بسیار کمتر از منافعی می باشد که یک تصویر زیبا برای شما به همراه دارد. در هنگامی که شما قصد دارید محصولات زیبایی و بهداشتی را به مشتریان خود معرفی نمایید بهتر است نکات بهداشتی و نحوه ی مصرف محصولات را بطور خلاصه در کاتالوگ درج کنید. این امر سبب می شود تا فرد راحت تر بتواند تصمیم گیری کند و محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

کاتالوگ های تبلیغاتی ابزارهای موثر بازاریابی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *