همواره سوالات بزرگی ذهن فعالان تجاری را درگیر کرده است . تا چه میزان باید برای کاتالوگ های تبلیغاتی هزینه نمود؟ آیا واقعا کاتالوگ ها موثر هستند؟ آیا بهتر نیست که از سایر ابزارهای تبلیغاتی در عوض کاتالوگ ها استفاده کنیم؟ این سوال ها و خیلی از پرسش های دیگری ممکن است در ذهن مدیران یک واحد تجاری مطرح شود. در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و به شما این اطمینان را دهیم که توسعه روز افزون دنیای وب بازهم کاتالوگ ها یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی امروزی می باشند که در صورت استفاده صحیحح می تواند سودی بسیار زیاد را عاید شرکت کند.

هزینه ی پرداختی بابت کاتالوگ های تبلیغاتی

هزینه ای که شما برای یک کاتالوگ تبلیغاتی پرداخت می نمایید بستگی به پارامترهای گوناگونی دارد. اندازه شرکت، میزان بودجه شرکت، تعداد محصولات، نوع مشتریان و بسیاری از موارد دیگر. شرکتی که به این عوامل دقت نکند صد در صد دچار ضرر و زیان می گردد و به هیچ وجه نمی تواند از تبلیغات مناسبی برخودار شود. عدم دقت در موارد بالا سبب می شود تبلیغات تنها سبب افزایش هزینه برای یک شرکت شود. طبق تحقیقات به عمل آمده لازم می باشد که ده درصد از سود خالص یک واحد تجاری صرف تبلیغات گردد. از این ده درصد لازم است نیمی از آن در حوزه تبلیغات فیزیکی و نیمی دیگر در حوزه ی تبلیغات مجازی صرف شود. در حیطه تبلیغات فیزیکی هیچ ابزاری را نمی توان مانند کاتالوگ های تبلیغاتی پیدا کرد که با هزینه ی مناسب و تعداد فراوان اقدام به جذب مشتری نماید.

 

تاثیر کاتالوگ های تبلیغاتی بر فروش

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *